Klantenservice
Sluiten

Filters

Verbanddooskopen.nl De leverancier voor al uw verbanddozen en EHBO materialen.

Bent u opzoek naar een nieuwe verbanddoos?

Wij bij verbanddooskopen.nl hebben een groot assortiment aan verbanddozen, wij hebben onderander een verbanddoos voor op het kantoor of een verbanddoos voor de bouw of een verbanddoos voor in de auto enz.

Maar wij verkopen niet alleen verbanddozen, u kunt bij ons ook terecht voor alle losse EHBO-materialen die in een verbanddoos zitten. Van complete EHBO koffer vullingen tot alleen een pleisterset, alles kunt u hier vinden in onze webshop.

UW VERBANDDOOS KOPEN BIJ VERBANDDOOSKOPEN.NL

Bij verbanddooskopen.nl kunt u gemakkelijk, snel en veilig online betalen via ideal.

Uw bestelling wordt door ons veilig verpakt en verzonden via DHL, Bestellingen vanaf 75,- euro worden gratis verzonden.

Verbanddooskopen.nl is onderdeel van Safety-Fire Brandbeveiliging B.V.

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking